Tema: Re: siena 2
Autorius: Zolla
Data: 2010-10-20 13:08:55
na, iš esmės situacija tokia ir yra... Ten 90 laipsnių gaunasi lygtais
posūkis. Butas apdraustas.:-) Bet esmė, ar drėgmė atsiranda dėl vamzdžio, ar
dėl kūrenamo pačio židinio, ar nuo to, kad jo lubos/mano grindys drėgnos? Ir
apskritai, ką mano vietoje sakytumėt kaimynui, kuris savo klaidos čia
nemato.

--
Pagarbiai,