Tema: Re: Termostatas dujiniam katilui
Autorius: Sail
Data: 2010-10-19 08:28:48
Drambliukas gerai atsake. Jei katilas valdomas 2 termostato laidais, tada
tinka. Ten paprasta, laidai susijunge, katilas isijunge. Termostatas tai
viso labo taimeris, temperaturos matuoklis ir rele. Bet reiktu nepamirsti,
kad nuo katilo laidai turi buti nutiesti i ta patalpa, kurioj bus
termostatas. Tikriausiai yra termostatu ir su radio rysiu, tokiu nenaudojau,
nereikejo man.

Ir Drambliuko geras patarimas - skaityk katilo aprasyma. Bus geriau uz bet
kuri patarima.