Tema: Re: Termostatas dujiniam katilui
Autorius: gintasma
Data: 2010-10-18 15:26:20
Kadangi pas mane nera atskiru konturu kiekvienam kambariui, termometra
laikau dazniausiai bunamoje erdveje. Jei ten saule prisildo, tai katilas
atsijungia, kitur vesiau gaunasi.
Skaitau, kad kur kas pritingiau butu laikyt temperatura pagal lauko daviklio
pavesyje parodymus, o kambariuose pastatyti termogalvas ant norimos padalos.
Tada siltesnis kambarys  nebepraleis silto vandens i radiatoriu, o siaurines
puses kambariai sekmingai toliau sils.