Tema: Re: katilu aprisimas
Autorius: Drambliukas
Data: 2010-10-18 21:25:07
Nee, pas mane sudetinga sistema ... is serijos bandau apgauti dujinio katilo valdikli,
tiksliau priversti dirbti kaip man reikia:

1) Dujinis katilas pats turi 3-eigi voztuva ir isorinis boileris sildomos prioritetiniu
budu. Priekaistu nera.
2) 3-eigiui voztuvui persijungus sildyti nama pagal Junkers uzmanyma turi silti
radijatoriai. Bet kambariai sildomi kondicionieriais, o radijatoriai su termostatinemis
galvomis nustatyti taip, kad nesiltu.
   Bet yra ir sildomos grindys, kuriu nedaug. Pora metu atikankinus su RTL griztamo srauto
reguliatoriais sie bus nurasyti. Didziausia problema yra dujinio katilo valdiklyje, kuris
ima labai daznai gesinti katila kai sistemoje cirkuliuoja vos 10 litru vandens.
3) Taigi atsiras papildomas kombinuotas boileris 80 litru talpos prijungtas atvirksciai:
tie 80 litru lygiagreciai radijatoriaus kolektoriui (kad katilui neatrodytu mazai) - kaip
hidro akumuliacine talpa. Nuo boilerio gyvatuko bus nuimama sukaupta siluma i grindinio
sildymo kolektoriu su atskyru siurbliu ir Esbe 3-eigiu termostatiniu voztuvu ir atskyra 8
litru issipletimo talpa.
Vat cia ir buvo klausta Jusu kaip prijungti boileri (akumuliacine talpa), kad siltu
pirmiausiai.

O jeigu sujungciau nuosekliai ? Is katilo i boileri, is boilerio i radijatoriu kolektoriu
ir is ten atgal i katila ? Mastom: kol boileris saltas ir radijatoriuose salta, kai
boileryje +60 ... ? Gal yra kokiu povandeniniu uolu kuriu cia neizvelgiu ?

Dekui uz pamastymus