Tema: Re: katilu aprisimas
Autorius: Drambliukas
Data: 2010-10-18 18:59:01
Ohh, neparasiau, kad katilas dujinis, jo valdikis su temperatura ir apkrovomis
susitvarkyti moka. Tad boilerio gyvatuko galingumo neatitikimas arba katilo ikaitimas iki
+60 del kondensato - nera aktualus. Klausimas butent del boilerio ikaitimo, tik veliau
radijatoriu.
Labai labai nesinori statyt papildomo siurblio, nes mano sistemoje tai butu jau 4
siurblys. Matau Bambukas atsiunte pdf'a. Einu nagrinet, gal ten nereikes siurblio.