Tema: Re: Indaplovės instaliavimas
Autorius: Tomas
Data: 2010-10-18 16:57:29
2010.10.18 15:44, Algis Pulipas rašė:

> Pirmas klausimas kuris kilo bandant pasijungti indaplovę, karštas ar šaltas
> vanduo. Instrukcijoje parašyta, kad yra galimybė vandens padavimui naudoti
> karštą vandenį. Ir pridėta "žaliukų" komentaras, kad rekomenduojama jungti į
> karštą vandenį jai vandens pašildymui yra naudojami atsinaujinantys šaltiniai.
> Šiltas vanduo pas mane tiekiamas centralizuotai, ir labai abejoju kad inaplovė
> sugebėtų labai padidinti man šilto vandens sąskaitas. O elektros sąnaudos
> logiškai mastant turėtų sumažėti ženkliai. Gal net plovimas pagreitėtų kadangi,
> sutrumpėtų vandens pašildymo laikas.
> [...]

Elektrolux nurodo, kad į jų indaploves galima leisti iki 60°C
temperatūros vandenį. Taigi, jei pas tave karšto vandens tiekimas su
recirkuliacija (ar kaip ten vadinasi) ir atsukus karštą vandenį jis iš
karto toks ir bėga, tada gal ir verta jungt prie karšto. Jei karštas
vanduo ruošiamas momentiniu šildytuvu, ar šiaip dėl sistemos ypatybių
atsukus karštą vandenį pradžioj nubėga nemažai šalto/drungno - jungt
prie karšto prasmės nėra. Karštas vanduo elementariai nespės pritekėt
iki indaplovės ir ji vis tiek turės pati jį kaitinti.