Tema: Re: Indaplovės instaliavimas
Autorius: arulis
Data: 2010-10-18 15:47:29
turetu neapsimoketi.

jei karstas vanduo yra nedaug pigesnis (iki trecdalio tarkim) uz pasildyma
elektra - neapsimokes , nes indaplove kai kuriuos praskalavimo/plovimo
ciklus naudoja su saltu vandeniu, pajungus karsta - bus brangiau.

Raso jei "zalias" vanduo  - tinka . turejo omenyje beveik nemokama , jei
turi saules kolektoriu