Tema: Re: kiemo apsvietimas, kur pasiskust?
Autorius: Evaldas
Data: 2010-10-16 23:03:35
"gopas" <netikras@jamailas.lt> wrote in message news:i9ctag$a4t$1@trimpas.omnitel.net...
> beje, tas kiemas kuriame nesviecia apsvietimas yra kitoj mano namo pusej,
> tai kaip ir isvis
> ne mano,

Štai ir išaiškėjo padangų badymo priežastis :), panašiai ir maniau.
Beje aš tokiems veiksmams griežtai nepritariu. Beje tokiu atveju apšvietimas kažin ar padės.

> o tu jeigu vaziuoji automobiliu ir pamatai atvira kanalizacijos sulini tai
> tiesiog apvaziuoji ir tiek,
> nes gatve gi ne tavo yr?

Vėl nepataikei, gatvė tikrai yra visuomeninės paskirties objektas :)
Ir kaip žinai gatvėse apšvietimas sumažintas bent 30%, taip, kad px visiem tas kiemas.
Skęstančių gelbėjimas pačių skęstančių (oi padangų valdytojų) reikalas.