Tema: Re: kiemo apsvietimas, kur pasiskust?
Autorius: gopas
Data: 2010-10-16 22:10:08
beje, tas kiemas kuriame nesviecia apsvietimas yra kitoj mano namo pusej,
tai kaip ir isvis
ne mano, mano namo, ar mano belenko jurisdikcijoj. bet pirmadieni eis
skambutis i seniunija
ir paziuresim kas bus.

o tu jeigu vaziuoji automobiliu ir pamatai atvira kanalizacijos sulini tai
tiesiog apvaziuoji ir tiek,
nes gatve gi ne tavo yr?