Tema: Re: boileris + dujinis katilas
Autorius: mrxas222
Data: 2010-10-15 15:09:09
Katile yra 2 konturai. vienas is ju skirtas sildyti visai sistemai, o kitas
ruosti karsta vandeni.
Tas konturas kuris ruosia vandeni isijungia automatiskai tada kai pradeda
teketi vanduo.
Pagrindinis konturas isijungia nuo katilo elektronikos ir butu sudetinga ji
modifikuoti kad veiktu nuo srauto.
Tai as noriu panaudoti vandens paruosimo kontura boilerio sildymui,
dirbtinai ji ijungiant ijungus siurbli ir sukurus vandens srauta to konturo
rate.

> As siulyciau paprasciau - iseinanti pasildyta momentini vandeni paduok
> tiesiai i boilerio salto vandens padavima. jis veiks kaip akumuliatorius,

nepatogu, ir neekonomiska, nes jei boileryje bus saltas vanduo tai tada
reiks daug vandens isleisti veltui kol jis susils, t.t. ilgiau nepanaudojus
vandens reiks ilgai laukti karsto vandens. Kitaip sakant taip pajungus
norint gauti karstesni vandeni reiks isleisti daug saltesnio.