Tema: Re: boileris + dujinis katilas
Autorius: arulis
Data: 2010-10-15 14:46:14
nesupratau nuo ko nori pajungti boilerio gyvatuka?
ar nuo sildymo konturo, ar nuo vandens ruosimo konturo vidinio (tektu
intervencija katilui daryt) , ar nuo iseinancio pasildyto vandens.

As siulyciau paprasciau - iseinanti pasildyta momentini vandeni paduok
tiesiai i boilerio salto vandens padavima. jis veiks kaip akumuliatorius,
pradzioje begantis saltas vanduo susimaisys su esanciu boileryje ir viskas
bus OK.biski padidinsi temperatura katile ir vsio.

As taip pasidaryciau, deja mano katilo momentinis vandens pasildymas
uzlinko - strigineja koks tai vidinis klapanas/cilindriukas . tai
nebenaudoju visai, jau paseno senukas , o ir firmos atstovas "numire".