Tema: Re: akumoliatorinis suktuvas
Autorius: Arj
Data: 2010-10-15 14:43:35

> Nu, dar tokio kinpow, prisipažinsiu, nemačiau. Tikrai suktukas vos sukasi
> ir jo neįmanoma išlaikyt ranka? Gal pas tą kinpow ir sukimo jėga parašyta?
> Šiaip aš tik norėjau atkreipt dėmesį į šią ne visai „nesvarbią“
> įrankio charakteristiką.

NM neparasyta, bet lyginant mineta 10 metu senumo kinpow (18V)  ir nauja makita (deklaruota 18/30nm), tai didelio
skirtumo nerasta.
Tiek tas tiek tas prasuka sankaba ant didziausio "pasipriesinimo", tiesa, rysium su kinpow amzium ir specifine
ekplotacija(tiksliau visiska neprieziura), dabar jis ta padaro praktiskai tik pirmas sekundes svieziai ikrovus akuma.
Makita gali prasukineti ilgai ir nuobodziai.
Perjungus ant grezimo (t.y. be praslydimo) - makita butu geriau, bet lauzyt kazkaip nesinori, o bettaciaukadangi vistiek
dideliu sankabos reiksmiu nenaudoju, tai per akis. Va kur makita turi pranasuma - tai stabdi - kinpow pradejus trasketi
sankabai dar is inercijos kartai nemazai "persuka", tuo tarpu makita atleidus iskart stoja.

> Čia svarbu medžio kietumas ir medvaržčio didumas, į pušį mažą varžčiuką
> įsuksi su bet kuo.

Nebutinai - kaip minejau 3.5mm medvarstis i egle (minksciau uz pusi) su drele labai mazom apsukom problematiska