Tema: Re: akumoliatorinis suktuvas
Autorius: Night
Data: 2010-10-13 10:03:02
Jo, grazi teorija - bet mano Makitos shirpotrebines akumas issikrauna per kelias savaites nenaudojamas
jei i iranki idetas - visada gelbsti atsarginis, kuris ikistas i krovikli. Kroviklis, manyciau, automatiskai
atjungia krovima pasiekus reikiama rezultata - ti kodel gi "jokiu budu ne pakrovejuje"? Kai reikes
atsarginio akumo, neisi gi jo atsinesti is saldytuvo ir nepradesi krauti :)