Tema: Re: sildymas elektra
Autorius: Rimve
Data: 2010-10-11 12:06:04
Grubiai snekant kondicionieriui skirtas daugiau saldymui. Taip, tai irgi
silumos siurblys, bet dazniausiai veikia i viena puse - tik saldo, na gal
dar ir sildo iki -2-5. Norint sildytis, turi buti inverteris, kad
atitirpintu leda nuo radiatoriu. Nes kai pasakai, kad "sildaisi
kondicionierium", dagelis nustemba, kad jis ne tik saldo, bet ir sildo :) O
kai pasakai silumos siurblys - tada aiskiau.
Beja, prisiminiau is realaus vartojimo - prie sauso oro -15 laipsniu veikia
efektyviau (atsitirpina 1 kart per 2 valandas) nei prie -0-5 ir dregno oro,
kai atsitirpina kas 30-40 min. Taip kad efektyvumas dar priklauso ir nuo oro
dregmes.