Tema: Re: sildymas elektra
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2010-10-09 21:43:04
Centrino sildymo kilovatas kainuoja apie 35 centus, jeigu gerai atsimenu,
Taigi kaina nuo elektrinio sildymo labai mazai skiriasi. Itariu, kad su
centriniu sildymu kai kas gauna ir nereikalingu kilovatu, kuriuos paleidzia
per langa, bet pats arba kaimynai susimoka. Taigi prie zemu temperaturu
kondicionieriaus sildymas kainuoja kelis kartus pigiau, negu centrinis.