Tema: Re: Kaminas ir ventiliacijos kanalai rusio sienoje
Autorius: Paulius
Data: 2010-10-05 08:17:32
Dar butu idomi nuomone, kaip geriau daryt, ar kamina risti su ventiliaciniais blokeliais ir visa sita sistema palikt laisva nuo sienu, ar ventiliacijos blokelius risti prie sienu, o viena kamina palikt laisva? Kaip suprantu ventiliacija neturetu niekur vaikscioti, todel teoriskai lyg ir galimi abu variantai, tik va, kaip praktiskai geriau???
Paulius