Tema: Re: Kaminas ir ventiliacijos kanalai rusio sienoje
Autorius: frontonas
Data: 2010-10-05 03:57:12
Pas mane panaši situacija: kaminas ir ventiliacijos kanalai vidinės sienos
intarpe, t.y. per visą sienos storį 30 cm. Planuoju montuoti į intarpą
stačiakampius rėmus iš metalo juostų kas 1.5 m ir į tokį karkasą įleisti
modulinį kaminą ir ventiliacijos kanalus iš skardinių vamzdžių. Rėmų
vidūryje bus metalo juostos pertvara, tokiu būdu karkasas apglėbs kaminą bet
bus tik vos vos prisiglaudęs, todėl kaminas galės  "vaikščioti" vertikalia
kryptimi. Apdailos būdas dar nesugalvotas, blogiausiu atveju prie metalio
karkaso bus prisukta GKP.