Tema: Re: Sketchup guru (attach)
Autorius: Vaidis OK
Data: 2010-09-22 20:02:14
nu baik tu, cia gi elementari algebra, net jokiu sinusu/kosinusu nera
tik va dar mano vaikai nepriaugo iki to amziaus, kai mokykloje tokias
uzduotis reikia sprest, tai ir nemoku pats :)

"Linas Petkevičius" <linas@nononoinfonova.lt> wrote in message
Aciu, jai kazkaip nebenoriu.

  "Vaidis OK" <mc@takas.lt.COM> wrote in message
  formules "nuotrauka":

  belieka tik surasti X, o tada jau su apskritimais galima ta keturkampi
nusipaisyt

  v.