Tema: Re: rekomenduokit kodendicioniriu SILDYMUI
Autorius: Quicker
Data: 2010-09-22 16:28:54
On 2010.09.22 14:50, kl wrote:
> ar garsiai dirba isorinis blokas?

Kuo brangesnis - tuo tyliau :) Realiai, jei paciu didziausiu galingumu,
tai per siena persiduoda siek tiek vibracijos/garso.

> gal nusisnekesiu, bet gal isorini bloka galima palikt palepej (uz irengto
> buto sienos bendram daugiabucio palepes plote?)

Na, jei yra is kur vogt siluma, tai imanoma, bet greiciausiai vistiek
gausi saldikli is palepes ir DIIIIDELIUS energijos nuostolius. Juk tavo
kambario sildymui energija imama is lauko oro, tai jei ten to oro nera -
gaunasi tiesiog saldytuvas ir neber is kur pasiimt energijos.

> kokioj patalpoj laikai vidini bloka ir kaip siluma po kambarius issivaiksto?

Dekinga padetis - jis stovi prieangyje is kur ipucia i visur kur reikia
pro atviras duris. Principe - norint daugiau komforto - reiketu imti
multisplit (sistema su keliais vidiniais blokais). Pas mane toks
pakankamai biudzetinis variantas :)