Tema: Re: rekomenduokit kodendicioniriu SILDYMUI
Autorius: karolis
Data: 2010-09-22 12:58:56
o, tai gal dar is patirties papasakosi:

1. kiek tau mazdaug  kainavo toshiba+montavimas
2. kiek reikalauja prieziuros, ale valymai ir pan. nes itariu pas mane be bokstelio prie jo neprieisi..
3. ar galima kelt ant stogo, gaunasi apie 5m zemyn nuvedimas

kolkas visi bando itikint kad ~35kv.m. paprasciau ir pigiau bus elektriniai radiatoriai, nes atseit neatsipirks kondicionierius