Tema: Re: Paporinkit protingieji o.building lankytojai
Autorius: Saulius74901
Data: 2010-09-22 08:16:35
Na matai griaut peciu tikrai nesiruosiu, juolab, kad trukusi yra degimo
kamera, tegu stovi tas pecius dar 100 metu.
Ikisiu peciuko vamzdi i peciau kamino ertme ir aplidysiu molio misiniu
aplink, manau viskas bus gerai. Peciaus ardymu tikrai neprireiks, nes
plienini peciuko vamzdi galima istatyt i trukusi peciu tiesiai per dureles,
pro kurias buvo kurenama.