Tema: Re: Paporinkit protingieji o.building lankytojai
Autorius: aladinas
Data: 2010-09-21 19:49:22
On 2010.09.21 19:27, saulius74901 wrote:
nematau problemu ikist i esamo (trukusio) peciaus ivada i kamina nauja
plienini vamzdi, ir tik prasigriovus trukusio pecio ta zona liks nekoks
vaizdelis. Bet cia jau estetika ties kuria gali but visokiu nuomoniu.
Kitas variantas griaut ta suskilusi peciu nafig ir tada ivadas atsivers
savaime. Nugriovimas, gruzo isnesimas ir siokia tokia tos vietos
apdaila... paskaiciuok.