Tema: Re: matines lemputes
Autorius: Tomas
Data: 2010-09-22 08:58:42
2010.09.22 08:19, KG rašė:
> Ir beje kaip tu sugebėjai pririnkti kritinę masę taupiųjų lempučių ? Jos gi
> apie dešimt metų tarnauja. Bent jau ant visų pakuočių užrašyta. Šį mėnesį ir
> aš kelias pabandymui pirmą kart nusipirkau. Tik užsirašiau įsūkimo datą. Ir
> bandysiu pažiūrėt ar labai stipriai EU blefuoja.

Kompaktines liuminescensines lemputes mano tėvai ( paskui ir aš) pradėjo
naudoti prieš kokius gerus 10 metų. Per tą 10 metų mačiau 2
"perdegusias". Vienas philipsas perdegė po kelių metų beveik ištisinio
žibinimo, kita - kinietiškas nouneimas atsisakė dirbt po poros mėnesių
naudojimo stalinėj lempoj (matyt neatlaikė dažno junginėjimo). Tame
pačiame staliniame šviestuve osram'as dirba jau keli metai.