Tema: Re: matines lemputes
Autorius: KG
Data: 2010-09-22 08:19:24
Prie ko tu čia į mane kreipiesi ? Juk tu esi tų lempučių vartotojas - tau ir
spręst pačiam su jomis susijusias problemas, o jei nenori ir tingi ir tau
viskas dzin - tiesiog išmeti jas bet kur
Aš tai bandau laikytis principo, jeigu nesugebi rūšiuoti - geriau naudoju
senovines kaitrines :)

Ir beje kaip tu sugebėjai pririnkti kritinę masę taupiųjų lempučių ? Jos gi
apie dešimt metų tarnauja. Bent jau ant visų pakuočių užrašyta. Šį mėnesį ir
aš kelias pabandymui pirmą kart nusipirkau. Tik užsirašiau įsūkimo datą. Ir
bandysiu pažiūrėt ar labai stipriai EU blefuoja.

Ir laukiu kad EU uždės baną neekonomiškiems lengvųjų automobilių vidaus
degimo varikliams. Iš pradžių didesniems nei 4l, paskui 3l, 2l, 1l ir galų
gale leis tik trasporto priemones varomas vienos žmogaus galios
Čia tai suprasčiau tokį taupymą

kg