Tema: Re: Kirvis?
Autorius: Uredija
Data: 2010-09-17 12:25:57
As tai uz sena gera rusini kirvi. Nuo mazens kas metai skaldau malkas jau
kokia 30 metu. Tie visi skaldikliai gerai kol neistringa kirvis kaladej. Va
tada tai yra reikalu ji is ten islupti. O apvalus ruskiu gamybos ir istriges
puikiai issoka lauk padauzius per kota delnu. Beje nemaisykit rusisko
genejimo kirvio su skaldymo kirviu. Turiu skaldymo kirvi dar is tu laiku kai
misku ukio darbininkai miskuose skaldydavo 1 metro ilgio glebinius rastus
kad vezejai pakeltu juos ideti i vezimus ir isvezti is misko. O tie
isreklamuoti fiskarai tai tik geras kotas ir daugiau nieko, o paskutriniu
laiku ir tie jau suprastejo. Dabar darbe perkam fiskarus ir laime jei
atlaiko viena sezona nesuluzes. Pries 10 metu pirkti laiko ir neluzta. Dabar
daug kas eina padielka. Ir tas ginalas daro bizni, ar ivezt gera daigta
kuris kainuoja 300 kurio nieks nepirks , ar vezt suda uz 150 lt kuri visi
perka ir biznis klesti. Vardas juk vis tiek tas pats.