Tema: Re: Kirvis?
Autorius: T:\)
Data: 2010-09-17 11:18:02
aha, man irgi viename ginalo atstovybiu skiede, kad reikai pirkti is ju, nes kitur tai alia ne suomijoje gaminti ir jiems garantijos netaikomos. Bet as kazkaip labai nepasitikiu tokiais skiedalais. Juolab, kad perziurejau specialiai seniuise fiskaro kirvius ir tikrai ant visu skaldymo kriviu (tiek tu senesnio modelio, tiek naujesnio) buvo uzrasai made in finlandia. Tai jei ptas fiskaras taip uzraso, tai kaip gali negalioti garantija?
Del kastuvu tai taip, tie kazkur rusijoje gaminami.
Beje, pasakojimui daug rimtumo nekreipiu ir del to, kad tavo atstovai sako, kad gamina ukrainoje, o man aiskino kad gamina peterburge, galai nesueina :)

T:)