Tema: Re: Duso nisa
Autorius: trans
Data: 2010-09-05 17:11:38
paaiskinimas ypatingai bukiems: jei jau taupai ant trapo ir darai
kaimietiskai su borteliu tai kam tos stiklines durys. Bortelis+uzuolaidos
pats praktikiausias variantas ir piniginiu ir patogumo poziuriu, iseinant is
duso nereik uzsiiminet visokiais valymais ir sausinimais. Neturiu nieko
pries toki varianta kas taupo pinigus. Variantas su baltijos brasta ir
normaliu trapu po durim +2kLt, priedo pastovus valymas po kiekvieno
pasinaudojimo, priedo trapo filtro valymas kas pora savaiciu. Pas mane toks
variantas ir yra. Kiek supratau egzperto Rimo variantas su borteliu ir
baltijos brasta yra vienintelis "protingas", kas masto kitaip durniai :) jei
rimtai visus situos 3 variantus galima isdelioti pagal kaina, estetika ir
praktiskuma. Kiekvienas sprendzia pats kas svarbiau