Tema: Re: boileris: atskiras dideles talpos vs. imontuotas (kartu su katilu) mazesnes talpos
Autorius: Night
Data: 2010-09-04 13:17:18
Viessmann 333F, imontuotas 86? berods litru, tai metus laiko su jais
karaivau, kol pagaliau pakeite ten tokius ribotuvus, kad uztektu pilna
didele vonia karsot vandens prisileisti, dabar kaip ir ok viskas - jokio
trukumo nesijaucia. Bet patogumo delei, manau, 200 litru atskiras ir tiek
ziniu - man kazkodel atrodo, kad tas duju sanaudu skirtumas neturetu buti
zenklus. Karstam vandeniui ir maisto gaminimui vasara per menesi mes apie 40
kubu suvalgom.