Tema: Re: ka su namu daryt?
Autorius: eimaz
Data: 2010-09-02 23:16:32
namai su daline apdaila prastovi ne po viena ziema nesildomi, tad is sitos
puses nesiparink. baisiau namui bus jei kazkokiu budu prileisi daug dregmes
ar dar ji nebus isdziuvus ir uzeis salciai. tada dregnose vietose gali
atsokinet tinkas. daugiau kaip ir bedu nematau. kas del dideliu
temperaturiniu skirtumu, manyciau irgi nebus labai sveika. gipsui aisku
nieko neutiks, bet jei per visa ziema planuoji susukt tik gipsa (normaliai
savaites darbas), gal geriau palikt situos darbus pavasariui?