Tema: Re: Ar Romas Dvarcionyse dar kepa duris?
Autorius: Jesus
Data: 2010-09-02 15:25:25
nu tokiom salygom kaip dabar tai kazin kas likvidesnis ar pirkejas ar duru
pardavejas kuris plabanakt rytoj gali padaryti pasiemes vansu 50% ir menesi
duris darydamas

debilisku turiu omenyje neproporcingai dideliu. o isipareigojima galima ir
sutartimi pasidaryt nebutina tiketis avanso tokio.

romas gal ir per mazai apsidraudzia tik spynas darydamasis bet kie
kpastebejau pas ji eina daug maz per pazintis ir rekomendacijas kas savaime
vis dar turi svori

ir anyway jis saunuolis!

Jesus