Tema: Re: Idanplove leidzia vandeni. Ar esate arde duris?
Autorius: Ruta
Data: 2010-08-31 08:54:30
Bet tai neatsakei, _kaip_ tikrinot.

Kad naudojantis indaplove "lengvesne ranka" indas keliauja prie jau
plautinų, ypač jeigu gyveni su (mažais) vaikais, tai čia kitas
klausimas. Iš to iš viso plaunamų indų kiekis padidėja ir realiai _gal_
iš tikrųjų daugiau suvartoji vandens (o gal suvartoji daugiau dėl kitų
priežasčių, kurių atsiradimas sutapo laike). Bet tai tavo elgesio, o ne
indaplovės problema :)