Tema: Re: Idanplovė leidžia vandenį. Ar esate ardę duris?
Autorius: bullka
Data: 2010-08-30 14:10:20
Aš neįsivaizduoju savo gyvenimo be indaplovės :)

Esant šeimai (pakanka ir antros pusės) indaplovė jau pradeda rodyti pliusus.
Pavelgęs tiesiog meti į ją ir kas antrą dieną įjungi. Belieka sumetus tik
spinteles su popieriumi nušluostyti ir rankų tepimasis tuom baigiasi.

Jei esi vienas (pastebėjau tai šią vasarą, kai visa šeima buvo išvykusi ir
gyvenau vienas), tai aš per savaitę sugeneruoju vos kelias lėkštes ir labai
daug stiklinių/taurių/bokalų. Tiesiog per mažai indų, kad reiktų jungti
indaplovę. Plius tie vos keli indai smirdėti ten pradėdavo taip ir
nesulaukę, kad indaplovė būtų pripildyta.

Tad esant 2 ir daugiau asmenų - tik indaplovė.
Jei esi vienas - dar klausimas ar ji labai reikalinga.