Tema: Re: Saules
Autorius: KEdas
Data: 2010-08-26 13:02:13
On 2010.08.26 11:46, T:) wrote:
> mano nuomone, ten saules kolektoriai bus kaip pribumbasas - testinis
> variantas. Cia gal, kad projektas patrauklesnis atrodytu ar kokie
> konsultanatai taip atlygi pasiims pardave kolektorius. Sakyciau
> vistiek pagrindinis demesys bus pacios sildymo sistemos
> modernizavimui - katilas, vamzdynas ir t.t. Nes is straipsnio
> isiviazduoju kokia dabartine sistema, tikriai turetu buti
> neekonomiska.

Keista, kad finansistai skaičiuoti nemoka. :)
36MWh × 200Lt = 7200Lt. Kolektoriai kainuos 35000Lt, dar panašiai
atsieis kitos sistemos dalys. Per 10 metų atsipirks, o sistema
paskaičiuota 25 metams.
Kadangi technologija nebe revoliucinė, efektyvumo lūžių nebebus, todėl
manau, kad investicija vykusi.