Tema: Re: Saules
Autorius: T:\)
Data: 2010-08-26 11:41:34
mano nuomone, ten saules kolektoriai bus kaip pribumbasas - testinis variantas. Cia gal, kad projektas patrauklesnis atrodytu ar kokie konsultanatai taip atlygi pasiims pardave kolektorius. Sakyciau vistiek pagrindinis demesys bus pacios sildymo sistemos modernizavimui - katilas, vamzdynas ir t.t. Nes is straipsnio isiviazduoju kokia dabartine sistema, tikriai turetu buti neekonomiska.

T:)