Tema: Re: Ką žiūrėti/klausti perkant butą?
Autorius: trans
Data: 2010-08-23 12:07:45
normaliai tam Senamiesti, mano bromas is Vilniaus gatves, dar nebuvo kad
negaleciau i/is savo kiema patekt, vaziuoji per ta muge, bromu vistiek
neuzstato prekystaliais. Siaip Senamiesti tikrai yra labai geru variantu,
nors pvz musu kiemas nerakinamas, bet kiekvienas turi savo vieta pagal
nerastyta susitarima, kai kurie net dvi, priedo salia kiemelis be vietu jei
reik papildoma auto pasistatyt. Zaido ataskaitu geriau net neskaityt, bet
realybej namas stovi jau 130metu ir dar stoves ilgai :) Senamiescio pliusai:
visu pirma ypatinga kulturine dvasia, viskas po ranka, iseini gausybe
kaviniu, yra kur pigiai ir skaniai paietaut, kepykleliu, pasivaksciot visada
malonu, dabar ir Santaka sutvarkyta, Pilis atstatinejama, viskas vystosi,
auga, gyvenimas verda po langais Vilniaus gatvej, salia mokyklos, bureliai
vaikams ir t.t. Svarbu tik susirast gera varianta, toliau nuo pagrindiniu
transporto arteriju, kad kuo maziau oras butu uzterstas, gerai virsutinuose
aukstuose kur butai dazniausiai per pora aukstu. Aisku be pinigu geriau
nelyst, reik but pasiruosus investuos i stogo kapitalinius remontus ir pan.
Beje dabar kai cia gyvenu, uztikau nerealiu vieteliu, uzdari idealiai
sutvarkyti kiemeliai, zolyte, vakarais kaimynai sedi prie stalu, vyksta
socialinis gyvenimas. Man asmeniskai Senamiestis geriausia vieta Kaune,
labai dziaugiuos pries 10m nusipirkes sita buta, galu gale tai saugi
investicija kurios verte jau pakilo 5 kartus absoliucia israiska. Kaip
alternatyva galetu but tik nuosavas namas uzmiestyje, bet cia tiem kurie
megsta rupintis namu, pjaut zole, vazinet, veziot vaikus ir pan. Man ir MB
patinka gyvent ivykiu surmulyje kur viskas po ranka :)