Tema: Re: Ką žiūrėti/klausti perkant butą?
Autorius: ManXP
Data: 2010-08-22 22:30:20
Rask kas ta nama administruoja, ir eik pas juos su prasymu, kad duotu
informacijos apie namo bukle (kas buvo daryta, etc.) Aisku, gali tekt duot
$$$ i letena.

As irgi centre ziurejau pries kelis metus, ir lygtais viskas gerai atrode.
Kadangi motina dirbo butu ukio tarnyboj, tai dave amne 30 puslapiu ataskaita
apie ta nama. Noras pirkt dingo nebaigus skaityt pirmo puslapio :)