Tema: Re: buto sildymas...
Autorius: Ekokodas
Data: 2010-08-30 09:55:34
Nu tai prie +7C jis turi 6,6 kW silumines galios su 3,5 COP, o prie -15C jau
lieka tik 3kW su COP= 1,5.
Jei 100m2 reikia apie 5kW, tai namai ir sala po truputi. O prie -25C salcio,
cop = 1 ir tada racionaliau sildytis tepaliniu elektriniu sildytuvu, ir
nekankinti kompresoriaus. Jo sanaudos vienodos, tik silumos jis nepadaro
pakankamai.