Tema: Re: buto sildymas...
Autorius: Drambliukas
Data: 2010-08-27 15:14:49
Na matematiskai neparemsiu.
Bet turiu sasiuvinuka, kuriame karta per para (o kartais ir du kartus)
uzsirasinejau lauko, kambario temperaturas sunaudota galia (tegul Evaldas
atleis uz matavimo buda). Sildziausi TIK kondicionieriais. 100m2 visada buvo
2,5-3 kartus pigiau nei dujomis. Mano duju katilas II kartos, t.y. degiklis
moduliacinis - ne kondensacinis. Lyginau su ankstesniu metu duju sanaudas
kubais.
Is pradziu ir as atsargiai rinkausi toki sildymo buda. Todel uzpereitais
metais isigijau tik viena kondicionieriu. Kai pamaciau, kad pasirinkimas
pasiteisino su kaupu isigijau ir antra.
Daugelis gamintoju COP'a nurodo prie +7 laipsniu. Mano Fuji Electric DC
invertor kondicionieriu pase nurodyta sildytis iki minus 15 laipsniu.
Realiai, matyt del to, kad mano namukas apsiltintas neidealiai ir truksta
sildymo galingumo, prie minus 12-13 jau pradeda nebelaikyti nustatytos
temperaturos. Matyt ima nebeuztekti tu instaliuotu 6,6kW galios 100m2.
Patalpose krenta 1-2 laipsniais. Bet elektros energijos suvartojimas islieka
labai labai mazai pakites.

"roberto" <nospam@spam.lt> wrote in message
> Šildausi dujomis ~200m2 namą. Su malonumu pavėlinčiau šildymo sezono
> pradžią, kai lauke dar pliusinės temperatūros (spalis, dalis lapkričio,
> kovas) įsigijęs tokius kondicionierius. Bet ar tikrai sutaupyčiau? Ar yra
> galinčių kompetetingai palyginti dabartines sanaudas 1KW šilumos šildantis
> dujomis arba kondicionieriais kaip minėjau kai už lango dar pliusinės
> temperatūros?
>

> "Dainius" <sdfsdfs@assdf.lt> parašė naujienų

Senamiestyje.