Tema: Re: Dilema - rekuperacija
Autorius: dede
Data: 2010-08-24 13:23:31
> Jei galvoji įssirengti kondicionieriu, tai
> rekupas tiesiog būtinas, nes iš kur gryno oro gausi, priedo kondicionierius
> sausina orą, o rekupas pavarinėja šviežaus.

mano durna galva, kad kondiske sausina ora, tai tik privalumas, nes kai buna karsta (=vasara), ir taip per daug tos dregmes; kai sausiau, subjektyviai ne taip karsta (netikejau, kad miegosiu kondiskej nusistates +26).

va deguonies trukumas - kitas klausimas. pvz. ziema praktikuoju pora kartu per diena (ryte ir vakare) kokiai minutei placiai atidaryt langus, padaryt skersveji. deguonies ieina, sienos atsalt nespeja.

gal kas is naudojanciu turit skaicius, kiek rekupas taupo silumos (pinigine israiska)? kiek pats kainuoja - irengimas, eksploatacija (elektra, filtrai)? kitaip sakant, norisi ivertinti to komforto realia kaina.