Tema: Re: Dilema - rekuperacija
Autorius: Terpentinas
Data: 2010-08-23 09:24:59
Turiu Amalvos rekupa ir manau, kad tesingai pasielgiau, kad įsirengiau. Jis
pas mane sukasi non top tiek vasarą tiek žiemą, kai įpranti tai ir jo net
nepastebi, bet jei jį išjungi tai netgi labai jaučiasi. Va pavyzdys per tuos
uraganus, miegamasis įjungtas rekupas 1 greičiu, kondicionierius +22 C miegi
ir galvos nesuki, jokių griaustinių negirdi, arba karšta tvanki naktis
kondicionierius +22C rekupas. Jei galvoji įssirengti kondicionieriu, tai
rekupas tiesiog būtinas, nes iš kur gryno oro gausi, priedo kondicionierius
sausina orą, o rekupas pavarinėja šviežaus.