Tema: Re: Q plyteliu pjovimui
Autorius: link
Data: 2010-08-20 10:58:06
nustebtum pamates kaip pjauna rankines ne pigiausios. pvz Irwino ~300
pinigu, pjauna l gerai, paklaidos nera, el .staklytes labiau pravercia kai
reikia pjauti ne visa plytele, koki kampuka ispjauti...bet pirk tik slapio
pjovimo. o be rankiniu nemaciau ne vieno plyteliu klojejo, darbas svarus ir
gretesnis nei su elektrinem staklytem.