Tema: Re: Q plyteliu pjovimui
Autorius: Mikrobas
Data: 2010-08-20 08:11:58
Staklytes su vonele gali naudoti pagal paskirti ir pjaustyti plyteles
slapiuoju budu, disku kainos prasideda nuo zymiai pigiau ir pjauna
pakenciamai. Slapiuoju budu diskas ir plytele geriau ausinama todel
teoriskai pjuvis gaunasi lygesnis - maziau nutrupa pavirsius. Nuo disko
aisku irgi labai priklauso.

Taip pat gali pjauti be vandens, bet butina diska keisti i sausojo pjovimo.
Sausi diskai daznai buna su ipjovomis bet ir ant paciu disku surasyta
kam jis skirtas. Sausojo pjovimo atveju kyla daug dulkiu, o tai minusas.

Rankine pjaustykle labai pravercia kai reikia daug plyteliu nelabai
tiksliai pjauti, pvz grindines palei siena kur galima 1-2mm paklaida.

Dirbant toki darba sakyciau reikia triju irakniu:
1) stakliu su vonele
2) rankines pjaustykles
3) kampinio slifuoklio su reguliuojamu greiciu bei sauso pjovimo-slifavimo
diskeliu.

Pjovimo-slifavimo diskelio sonai irgi pagengti abrazyvu ir juo galima ne tik
pjauti bet ir slifuoti privedant prie reikiamo matmens.