Tema: Re: Renkuosi skalbimo masina
Autorius: Paulius
Data: 2010-08-16 16:23:10

na tu teisus.Bet kiek pazystu zmoniu t.y 4 seimos  turi jau po 10 metu tas
masinas,per ta laika nei vienas jokiu problemu nera turejes.
P.S pas tevus stovi miele kokiu 20 metu senumo.Dirba ..... Buvo isardyta iki
varstu bo netilpo i vonia pro duris.Surinko ir jokiu problemu.Ten gerai kad
nedaug tu knopkiu ir visokio kito sudo kuris niekam niekada nebus
reikalingas,valdymas paprastas,o rubai isskalbti kaip dangus ir zeme skirias
palyginus su kokia ardo ,nors skalbiama tokia pacia programa