Tema: Re: Renkuosi skalbimo masina
Autorius: lietuvys
Data: 2010-08-16 15:24:39
Šiandien apžiūrinėjau naudotas Miele. Kaip suprantu, joms daugiau nei kokie 7 metai.. Daugumos išvaizda tokia link senoviškesnių, kai kurios labiau patrintos.. Tik W835 gražesnė. Pastebėjau, kad būgnų skylės visų vienodos, ne tokios kaip šiuolaikinės reklamuojamos su "švelniais" būgnais..
Ir visgi.. dėl modernumo.. Ar tikrai ant jo galima nusispjaut ir vienareikšmiškai sena miele?

Modelis    Kaina
W921    950  - šitą nusižiūrėjau, centrifūga iki 1600 rpm
W832    760
W699    760
W903    860
W835    ??

Dėl ekorutulių - jau skalbiam jais kelis mėnesius. Ir viskas gerai. Žinoma, didesnių nešvarumų neišskalbia, bet tokių pas mus rečiau pasitaiko. Kam mokėti už skalbimo miltelius ir nuodyt gamtą, jei galima taip. Gali būti, kad efektas panašus kaip įsidėjus kelis bet kokius kamuolius, bet aš dėl to nepergyvenu, nes skalbimo kokybe patenkintas.

--

Marius
IT, elektronika, AVR mikrokontrolerių programavimas