Tema: Re: Renkuosi dulkiu siurbli
Autorius: makaronas
Data: 2010-08-16 07:48:45
turim ta samsung ciklonini, siurbe tikrai gerai, veikimo garsas tai tos
puse velnio, bet kas uzknisa, reikia daznai plauti filtra, nes kai
uzsikemsa, pradeda siunkiai siurbti, kaisti. Viena syk taip perkaito, kad
nesilaike oro isejimo filtro laikiklis, teko i servisa vest.

--
Using Opera's revolutionary email client: http://www.opera.com/mail/