Tema: Re: Renkuosi dulkiu siurbli
Autorius: lietuvys
Data: 2010-08-16 00:13:26
Dėkui. Gal išties neverta daugiau pinigų leisti, o ir sistema be vandens ar maišelio yra patogesnė..

O kokį turbo-šepečio antgalį rekomenduotumėt tarkime tokiam Samsungui? Kaip supratau - ne kiekvienas gerai atlieka savo darbą.. žmonės rašė, kad vieni labai velia plaukus apie save, kiti beveik ne..

--

Marius
IT, elektronika, AVR mikrokontrolerių programavimas