Tema: Re: del lietaus vandens begimo
Autorius: Terpentinas
Data: 2010-08-10 08:56:20
Aš radau kitokią info:
Tvoros su cokoliais neturi kliudyti paviršinio vandens nutekėjimo nuo
gretimo sklypo. Kai yra toks pavojus, statytojas, susitaręs su
kaimyninio sklypo savininku, privalo įrengti paviršinio vandens
nutekėjimo sistemą (į lietaus nuotakyną, griovį, drenažą ar rasti abiem
savininkams priimtiną sprendimą), gavęs raštišką kaimyno leidimą.