Tema: Re: del lietaus vandens begimo
Autorius: bzik
Data: 2010-08-10 08:31:24
del naturalaus viskas ok, bet kaip suprantu kaimynui naturaluma darko koncentruota srove is lietvamzdziu. Ir jis i tai orientuojasi, reikalaudamas daugiau, nei priklauso.

As daryciau drenaza apsisaugodamas nuo man atitekancio vandens. Ir i ta pati surinkimo suslini pajungciau ir lietvamzdzius (vis tiek kazkaip ateity valdysi leitaus vandeni). Toliau tik klausimas kur viska det. Jei yra lietaus kanalizacija, tai kokios problemos? Dabar sie darbai yra ne pagal plana, todel erzina..