Tema: Siaip apmastymui
Autorius: Sail
Data: 2010-07-30 14:51:52
Stovi pas mane balkone lietaus vanduo gelezinej backoj visa vasara, vidus
surudijes totaliai. Kartais nupilu kazkiek palaistymui, per lietu vel
kazkiek papildau. Backa antro auksto balkone, o apacioj kranelis -
vandentiekis va toks geliu laistymui.

Ir neprasmirsta niekada, ir pakankamai skaidrus. Nusiprausiu kartais po juo,
jokiu nemaloniu pojuciu.

Jau daug metu nesuprantu, kodel lietaus vanduo taip gerai laikosi. Kas nors
turit minciu? O jeigu taip baseine toki pati efekta isgauti?