Tema: Re: kur ieskot baseino chemijos
Autorius: bzik
Data: 2010-07-30 12:41:05
pries gera menesi su tuo paciu susiduriau ir po paiesku pirkau:
PristineBlue (EarthTec) 250 ml  - 45,00 LT
dozavimas http://www.spas.lt/Portalas/EarthTec-Produktai/EarthTec-Dozavimas/&Language=lt_LT&
Patvirtinu efektyvuma. Po poros dienu pavirsius svarus (pries uzpilant jau putoja nuo dumbliu rugimo). Vanduo lieka drumstas, nes kol kas nepastaciau filtro.
Tiek, kad per didziuosius karscius pas mane beveik 5m3 baloj vanduo buvo arbatinis ir dumbliai pradedavo augti greiciau, nei tikejausi. Rekomenduota chemijos uzpylimo kas dvi savaites perioda teko trumpint iki kokiu 10d.